Scenarij

ČAS:
sedanjost
KRAJ:
finska vas Kotikraj, božičkova delavnica
DEF. PROBLEMA:
Božičku manjka na največji smrekci božična zvezda. S pomočjo reševanja nalog bo igralec zbral tri ključe, s katerimi bo v pravilnem vrstnem redu odprl skrinjo, v kateri se nahaja zvezda.

GLAVNA OSEBA: škrat/-(ovka).

  • Videz: majhen, rdeča kapa z zlatim cofom in robom, zlati čeveljci s privzdignjenim sprednjim delom. Rdeča majica z dolgimi rokavi, na koncu zlat puh. Moški spol črne hlače, ženske črna dolga obleka. Oba rjav pas z zlato kovinsko zaponko.
  • Lastnosti: vesel, nasmejan.

DELAVSKI ŠKRAT V AVTOPRALNICI:

  • Zelen kombinezon, črni čevlji, črn pas z zlato zaponko, zelena kapa.
  • Lastnosti: nezainteresiran za delo, resen obraz.

PREDMETI:

  1.  Uvod (v avli): pismo z navodilom za igralca.
  2. Prva scena v igralnici: avtomat za ples, podlaga, rdeč ključ (nagrada).
  3. Druga scena v avtopralnici: tablični računalnik, mokra krpa, suha krpa, šampon, vosek, voda, zelen ključ, sani, cev za vodo.
  4. Tretja scena v ateljeju:  stojalo za platno, platno, sličice, slike na steni, čopiči, tempere, stojalo za oblačila, bel ključ
  5. Končna scena: skrinja, trije ključi, zvezda v skrinji, božiček, smrekca → avla, kjer je smreka.

Več najdeš na naslovu:  https://docs.google.com/document/d/1ye5efcx1KwX6o5rC9xi2kyREyfs8vU6ceQu12Y-ZPPw/edit?usp=sharing