ČAS:
sedanjost
KRAJ:
finska vas Kotikraj, božičkova delavnica
DEF. PROBLEMA:
Božičku manjka na največji smrekci božična zvezda. S pomočjo reševanja nalog bo igralec zbral tri ključe, s katerimi bo v pravilnem vrstnem redu odprl skrinjo, v kateri se nahaja zvezda.
GLAVNA OSEBA: škrat/-(ovka).
- Videz: majhen, rdeča kapa z zlatim cofom in robom, zlati čeveljci s privzdignjenim sprednjim delom. Rdeča majica z dolgimi rokavi, na koncu zlat puh. Moški spol črne hlače, ženske črna dolga obleka. Oba rjav pas z zlato kovinsko zaponko.
- Lastnosti: vesel, nasmejan.
DELAVSKI ŠKRAT V AVTOPRALNICI:
- Zelen kombinezon, črni čevlji, črn pas z zlato zaponko, zelena kapa.
- Lastnosti: nezainteresiran za delo, resen obraz.
PREDMETI:
- Uvod (v avli): pismo z navodilom za igralca.
- Prva scena v igralnici: avtomat za ples, podlaga, rdeč ključ (nagrada).
- Druga scena v avtopralnici: tablični računalnik, mokra krpa, suha krpa, šampon, vosek, voda, zelen ključ, sani, cev za vodo.
- Tretja scena v ateljeju: stojalo za platno, platno, sličice, slike na steni, čopiči, tempere, stojalo za oblačila, bel ključ
- Končna scena: skrinja, trije ključi, zvezda v skrinji, božiček, smrekca → avla, kjer je smreka.
Več najdeš na naslovu: https://docs.google.com/document/d/1ye5efcx1KwX6o5rC9xi2kyREyfs8vU6ceQu12Y-ZPPw/edit?usp=sharing